Samen met EvolveIP brengen we het beste in uw medewerker naar boven en verbeter de klantervaring


Hoe mooi zou het zijn als u:

- Uw  productiviteit met 15% kan verhogen door de verbeterde samenwerking.
- Iedereen gemakkelijk kan deelnemen aan vergaderingen. 
- Locatie onafhankelijk kunt werken.
- Vooraf kunt bepalen waar uw klant hoogst waarschijnlijk contact over opneemt. 


Diverse functies en makkelijk in gebruik

De functies van Contact Suite zijn eenvoudig te implementeren en tegelijkertijd ongelooflijk krachtig. Dit zorgt ervoor dat u als manager klantcontact beschikt over real-time inzicht in het klantproces zodat u direct uw proces en medewerkers kunt bijsturen. Van kwaliteitsmanagement tot klantonderzoeken, van CRM-integratie tot business intelligence, onze oplossing biedt tools aan die de klantervaring en de interactie met de medewerker verbetert. 


Compleet uitgerust call center

Evolve IP is erkend in Gartner’s Magic Quadrant voor Contact Center as a Service, Noord-Amerika. Bent u benieuwd naar de externe feedback over ons call center? Download hier gratis het rapport en bekijk wat Gartner over ons te zeggen heeft. Bekijk pagina 6 en 7 voor alle informatie. Lees hier wat klanten over ons te zeggen hebben

Schaalbaarheid en communicatie kanalen op afstand

Of u nu van plan bent om uw bedrijf te laten groeien door geografisch uit te breiden of door meerdere communicatiekanalen toe te voegen, met de Evolve Contact Suite zit u altijd goed. Ons internationale platform geeft uw bedrijf de mogelijkheid om als een uniform callcenter te werken, zelfs als u gebruikers in meerdere landen heeft. Bovendien hebben uw klanten de flexibiliteit om het communicatiekanaal van hun voorkeur te gebruiken (telefoon, sms, e-mail, chat, etc.).

De juiste callcenter oplossing kan uw bedrijf helpen transformeren


Omnichannel communicatie

Laat uw medewerkers en klanten communiceren via meerdere kanalen (telefoon, e-mail, sms, webchat, web call-back, sociale netwerken) en zorg voor een consistente klantervaring via alle communicatiekanalen.

Customized

Onze software integreert met de belangrijkste SaaSapplicaties die een contact center nodig heeft. De meeste bedrijven hebben echter nog steeds unieke behoeftes. Een belangrijke kracht is onze bereidheid om op maat gemaakte integraties te creëren, unieke gespreksstromen te ontwerpen en uitstekend presterende contact centers te ontwikkelen in unieke netwerkscenario’

Kosteneffectief

Simpel gezegd, ons door Gartner benoemde contact center kost u 25% minder dan wat andere aanbieders vragen. Met voor de cloud geschikte maandelijkse operationele kosten (OPEX) wordt uw exploitatiekosten voorspelbaar, terwijl  grote investeringen (CAPEX) worden geëlimineerd en onderhoudscontracten verdwijnen.

Eenvoudig in gebruik en beheer

Wees productiever dan ooit door middel van intuïtieve gebruikersinterface, visuele gespreksstroomontwerper en webgebaseerde managementtools. Medewerkers toevoegen of verwijderen is snel en eenvoudig, workflows ontwerpen lukt in een handomdraai en IVR-routes bouwen is zo simpel, dat u gefocust kunt blijven op uw klant, in plaats van op de werking van de technologie.

Eén platform voor UC en CC

Evolve IP’s contact center is zodanig ontworpen dat het naadloos integreert met onze Unified Communications oplossing, waardoor inzicht, productiviteit en bedrijfsefficiëntie worden verbeterd. Geef uw bedrijf de mogelijkheid om vanuit één programma te werken, zodat medewerkers de beschikbaarheid kunnen zien van alle gehoste PBX-gebruikers in het bedrijf.

Internationaal platform

Opereer als een uniform contact center, zelfs als u gebruikers in meerdere landen heeft. Met Evolve IP’s internationale platform zal uw bedrijf geen problemen ondervinden door locatiebeperkingen of met het doorschakelen van gesprekken tussen verschillende locaties.

Ik wil meer informatie of een afspraak