Telefonie in de cloud met beide voetjes op de grond.
Cloud Telefonie
TL-Voice Connect
TL-Voice Connect werkt met vaste toestellen, handsets, softphones en smartphones, en heeft voor iedere gebruiker meerwaarde, van standaard gebruiker en receptioniste tot callcenter agent.
Overal, altijd en op elk
toestel beschikbaar.
TL-Voice Connect is uw telefooncentrale, waar u ook bent.
Op kantoor, onderweg of thuis. Het enige wat u nodig hebt is een internetverbinding. Zonder een fysieke telefooncentrale op locatie te hebben staan, kunt u gebruikmaken van alle functionaliteiten van de meest uitgebreide
centrales, waardoor T_-Voice Connect zeer flexibel en schaalbaar is. U betaalt alleen voor de functionaliteiten per gebruiker. Dit allemaal zonder
grote investeringen en met alleen maandelijkse kosten.
Over TL-Voice Connect
My-Connect Telepo Cloud Solutions
Het TL-Voice Connect cloud platform is volledig redundant uitgevoerd over diverse datacenters verspreid over Nederland en België.
Veiligheid
Het MiCloud Office (TL-Voice Connect ) platform wordt in een aantal landen al jaren als dé cloudoplossing gezien en gebruikt.
De voordelen
Betrouwbaar cloud platform gebaseerd op MiCloud Office van Mitel. Eenvoud: een geavanceerd systeem dat intuïtief in gebruik is met een minimum aan handelingen. Volledig in controle over of, hoe en waar u bereikbaar wilt zijn.
Pakketten TL-Voice Connect
Basis gebruiker
De Basis gebruiker beschikt over de volgende standaard PBX functionaliteiten:
- Bezet indicatie (BLF)
- Gesprekken opzetten
- Mogelijkheid tot meerdere actieve gesprekken
- Schakelen tussen meerdere gesprekken
- Gespreksovername
- Gespreksovername
- Oproep omleiding
- Nachtstand
- Wachtstand, parkeerstand
- Doorverbinden (blind en aangekondigd)
Kan onderdeel zijn van:
- Huntgroep
Daarnaast heeft de gebruiker toegang tot een eigen persoonlijke webpagina waarop de presence kan worden aangepast, de gesprekshistorie kan worden ingezien, contacten kunnen worden beheerd, persoonlijke instellingen kunnen worden aangepast en persoonlijke routeringen kunnen worden ingesteld.
Kantoor gebruiker
De Kantoor gebruiker bestaat uit de functionaliteiten vanuit de basis gebruiker, uitgebreid met:
- Softphone+ / CTI applicatie (native) voor PC (Windows & Mac)
- Presence inzicht andere gebruikers (via toestel en Softphone+)
- Uitgebreide Chat / Collaboratie mogelijkheden (MiTeam)
Kan onderdeel zijn van:
- ACD groep / Attendant groep
- Supervisor groep
Softphone+ biedt de gebruiker de mogelijkheid om in de applicatie gemakkelijk de eigen presence aan te kunnen passen, met eventueel een extra notitie. Een gesprek verschijnt in de vorm van een pop-up veld, waarbij direct een aantal acties kunnen worden ondernomen, waaronder het doorverbinden, het in de wacht plaatsen, parkeren en opnemen van een gesprek en het starten van een conferentie. Daarnaast is het mogelijk eenvoudig een gesprek te verplaatsen naar één van uw andere devices.
Mobile gebruiker
De Mobiel gebruiker bestaat uit de functionaliteiten vanuit de Basis Gebruiker, uitgebreid met:
- Mobile+ (Native applicatie voor Android en IOS)
- Presence inzicht in andere gebruikers
- Uitgebreide Chat / Collaboratie mogelijkheden (MiTeam)
Bellen via de mobiele app:
- Terugbellen
- Rechtstreeks (via GSM netwerk)
- VoIP via 3G/4G en Wi-Fi
Kan onderdeel zijn van:
- ACD groep / Attendant groep
Overal gebruiker
Basis Gebruiker uitgebreid met:
- Functionaliteiten van My-Connect Kantoor
- Functionaliteiten van My-Connect Mobiel